خانه و مستغلاتی که برای سوداگری ساخته می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 30 بهمن 1395
بازدید : 158
نویسنده : omid

وزیر راه و شهرسازی، جناب آقای آخوندی در گفتگویی در رابطه با پروژه های مسکن مهر در دولت قبل و روند ساخت و ساز موجود در کشور و همچنین در رابطه با سیاست های دولت یازدهم اظهاراتی داشتند. ایشان اعلام کردند: اگر با سیاست های دولت قبلی پیش می رفتیم 10 سال آینده یک تهران به تهران فعلی اضافه می شد.

وی با اشاره به تعداد پروانه های ساختمان صادر شده در تهران، در سال های 89 تا 92 اشاره کردند و تعداد آن را 760 هزار واحد مسکونی عنوان نمودند. با توجه به جمعیت مستقر در تهران، این تعداد برای 30 درصد از جمعیت تهران برای تامین مسکن کفایت می کرد. پروانه های ساختمان با هدف فروش تراکم انجام شده است و برای واحدهای ساختمانی می باشد که عمدتا هدف سوداگری داشتند و در مناطق 1، 2، 22 و 5 واقع بودند. اگر همان طور پیش می رفت، تهران دیگری به تهران فعلی اضافه می شد.

امکان شهر فروشی که شهرداری به وجود آورده بود و دسترسی به تسهیلات مسکن بانکی، عمدتا دلیل این سوداگری بود. ساختمان های خالی بخشی از تسهیلات مسکن را به خود اختصاص داده اند و تسهیلات معوقه در بسیاری از موارد مربوط به این واحدهای مسکونی می باشد.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com